1978 yılında kurulan, Türkiye ve Almanya merkezli lojistik şirketi Çobantur Boltas, küreselleşme hamlesi doğrultusunda yeniden markalama yaptı. Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde gelecek stratejilerini belirleyen şirket, yoluna “Boltas” markası ile devam etme kararı aldı.
BOLTAS MARKASIYLA KÖKLÜ GEÇMİŞLERİNE SAHİP ÇIKIYORLAR
Boltas CEO’su Selman Çoban, bu değişikliğin sadece isim ve logo düzenlemesinin olduğu kozmetik bir değişim olmadığını, globalleşme hamlesinin önemli bir parçası olduğunu dile getirdi. Yolculuklarına Boltas markasıyla devam ederek köklü geçmişlerine de sahip çıktıklarını belirtti.
15 başlığı içeren stratejik yol haritası belirlediklerini paylaşan Çoban, gerçekleştirdikleri bu değişimin en önemli adımlardan birisi olduğunun altını çizdi. Selman Çoban sözlerini şöyle sürdürdü, “İleri teknolojik altyapımız, doğa dostu ve global lojistik çözümlerimiz ile en iyi müşteri deneyimini sunmaya Boltas olarak devam edeceğiz.”
Hali hazırda Türkiye, İtalya, Almanya, Fransa ve Romanya’da ofisleri, çalışanları, operasyonları ve yatırımları bulunan Boltas, orta vadede Uzak Doğu ve ABD yatırımlarını da hayata geçirmeyi planlıyor.