Enerjisini Üreten Fabrikalar

GÜNSAN ELEKTRİK 20 MİLYON EURO YATIRIM YAPACAK 

Günsan Elektrik, 2 yıl içerisinde toplam 20 milyon euro değerinde yatırım yapmayı hedefliyor. Bu yatırım kapsamında Marmara Bölgesinde yeni üretim tesisini açarak kapasitesini iki katına çıkarmayı hedefliyor.

Bulgaristan, Romanya ve Yunanistan başta olmak üzere 50’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren Günsan Elektrik, yeni yatırım planlarıyla büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. Yatırım kapsamında çevre dostu teknolojiler ve sürdürülebilir işletme uygulamaları ile donatacağı yeni üretim tesisini 2024 yılında faaliyete geçirecek olan Günsan Elektrik, üretim kapasitesini yüzde yüz oranında artırmayı ve yeni ürün gamının yüzde 15’ini akıllı ürünlerden oluşturmayı hedefliyor. 

‘‘YENİ ÜRETİM TESİSİMİZLE BİRLİKTE EMEA BÖLGESİNİN ANAHTAR PRİZ MERKEZİ OLACAĞIZ’’

Günsan Elektrik Genel Müdürü Erhan Kaya, “Hedefimiz, anahtar ve priz sektöründeki konumumuzu sürdürmek ve daha ileriye taşımak. Bu amacımıza ulaşabilmek için tüketicilerin ihtiyaçlarını, son trendleri ve son teknolojiyi odağımıza alıyoruz. Bu vizyon çerçevesinde önümüzdeki iki yıl içerisinde 20 milyon euro’luk bir yatırım planımız bulunuyor. 2024 yılında Marmara Bölgesinde faaliyete geçireceğimiz yeni fabrikamız ile üretim kapasitemizi iki katına, çalışan sayımızı ise 520’ye çıkararak, sektörde verimliliğin zirvesine çıkmayı hedefliyoruz. Yeni tesisimizi yeşil teknolojilerle donatıyoruz. Bu sayede hem enerji verimliliğini artırıp karbon ayak izimizi azaltmayı, hem de su yönetiminde sürdürülebilirliği geliştirmeyi planlıyoruz. Ayrıca yeni üretim tesisimizin, EMEA bölgesinde anahtar-priz üretim merkezi olma hedefimize büyük katkıda bulunacağına inanıyoruz.” dedi. 

“KİŞİSELLEŞTİRİLEBİLİR ÜRÜNLERİMİZLE HERKESE GÖRE BİR GÜNSAN VAR”

Yeni yatırımlarla birlikte şirketin yenilenme vizyonu hakkında açıklamalarda bulunan Günsan Elektrik Pazarlama Direktörü Burcu Mungan ise şunları söyledi; "Günsan Elektrik olarak, 41 yıllık deneyimimizle sektörde kalitemizi, yenilikçi vizyonumuzu ve müşteri odaklı yaklaşımımızı sürekli olarak korumaya ve geliştirmeye devam ediyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımı ve veriye dayalı pazarlama anlayışını yeni dönem pazarlama stratejimizin merkezine koyarak hareket ediyoruz. Bu vizyon çerçevesinde derinlemesine pazar araştırmaları yapıyor ve tüketici trendlerini takip ediyoruz.  Değişen tüketici trendleriyle birlikte tasarımlarımızda sadece estetiği değil, işlevselliği de ön plana çıkarıyor, teknolojinin sunduğu tüm olanakları kullanarak ürün yelpazemizi genişletiyoruz. Farklı yaşam alanlarına uyum sağlayabilen, güvenli ve estetik elektrik ürünleri üreterek kullanıcılarımızın yaşamlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Yaptığımız son araştırmaya göre, tüketiciler ürünlerini genellikle ihtiyaç duydukları zaman değiştiriyorlar ve bu seçimlerinde en çok elektrikçi tavsiyelerini dikkate alıyorlar. Bu bilinçle, iş birliği yaptığımız elektrikçi sayımızı 4 katına çıkardık. Ayrıca en büyük 4 pazaryerinde ve kendi e-ticaret sitemizde kullanıcı deneyimini iyileştirerek online alışverişteki oranımızı artırdık” ifadelerini kullandı.