Borusan Lojistik, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliği ile düzenlenen ve pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birisi olarak kabul edilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde, lojistik kategorisinde "Yılın İtibarlısı" seçildi. Kendi sektöründe finale kalan 3 markanın halk oylamasına sunulması sonucunda 2022 yılında itibarını en çok artıran marka olarak seçilen Borusan Lojistik, bu ödülün 4. kez sahibi oldu. Borusan Lojistik Genel Müdürü Serdar Erçal'ın ödül gecesinde gerçekleştirdiği konuşmada, paydaşlarına teknolojik çözümler sunmakta olan bir lojistik ve teknoloji şirketi olmalarının yanı sıra, sürdürülebilirlik çatısı altında yürüttükleri çalışmalarıyla da fark yarattıklarını ve ödüle layık görüldüklerini aktardı. Borusan Lojistik ödülünü çalıştığı PR, medya planlama, reklam ve dijital ajansları ile birlikte aldı. 

BORUSAN LOJİSTİK SEKTÖRÜN YEŞİL OYUNCUSU OLMAYA KARARLI

19 Ocak Perşembe günü düzenlenen ödül gecesinde konuşan Borusan Lojistik Genel Müdürü Serdar Erçal, Borusan Lojistik olarak ticari faaliyetleri kadar, sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarını da çok önemsediklerini, bu çalışmalarını Borusan Holding ile birlikte iklim, insan ve inovasyon başlıkları altında yönettiklerini söyledi. Sektörlerindeki ciddi miktardaki karbondioksit salınımı nedeniyle iklim tarafında önlerinde uzun bir yol olduğunu söyleyen Erçal, "Ancak biz bu sektörün yeşil oyuncusu olmaya kararlıyız." dedi.

Bugüne kadar yaptıkları taşımalar için her 10 taşımaya karşılık bir ağaç diktiklerine değinen Erçal, günümüzde 600 binden fazla olmak üzere kendilerine ait ağaçlarının olduğu ormanlarının olduğunu söyledi. İnovasyon tarafında ise sadece Türkiye’nin değil Avrupa’nın da önde gelen dijital lojistik platformlarından birisi olduklarını dile getiren Erçal, şirketin toplumsal cinsiyet eşitliği alanında hayata geçirdiği çalışmalarına da değindi. İnsan boyutunda, Borusan Holding ile birlikte Geleceğe İz Bırak projesi çerçevesinde, sadece kadın-erkek eşitliği değil hayatın her alanında eşitliği ön plana çıkarmaya çalışıtıklarını söyleyen Erçal, bu organizasyonda 4. kez ödül aldıklarını ve çalışmalarının yansımasını gördüklerini dile getirerek, "Gururluyuz, tüm paydaşlarımız ile ajanslarımıza çok teşekkür ederiz” dedi.

BORUSAN LOJİSTİK AYNI ZAMANDA TEKNOLOJİ ŞİRKETİ

Güçlü finansal yapısı, etkin yönetimi ve kurumsal altyapısıyla kısa zamanda sektörün lider markalarından birisi olarak konumlanan Borusan Lojistik, sektöründe en iyi müşteri deneyimini sunma hedefiyle faaliyetlerini yürütüyor. Bir yandan da teknoloji şirketi olarak paydaşları için özel çözümler sunan şirket, dijital platformlar geliştirmeye devam ediyor.

Bu çerçevede uluslararası kara taşımacılığı hizmetleri arasına yeni eklediği B-Yol projesi ile e-ticaret lojistik hizmetlerine başlayan Borusan Lojistik, Türk ihracatçısının ürünlerini İngiltere ve Almanya’ya taşıyor. Şirketin mobil uygulaması eTA Platformu ise yurt içinde yükünü taşıtmak isteyen firmalara en uygun aracı 45 dakika içerisinde buluyor. Yük taşıyan tır ve kamyon sahiplerinin de garajlara gitmelerine gerek kalmadan, eTA Mobil uygulama sayesinde araçlarına uygun tüm nakliye işlerini anında görebiliyorlar.

Borusan Lojistik’in yeni teslimat modeli Bukoli ise, 47 ilde 4800 teslimat noktasıyla öne çıkmakta. Bu model sayesinde müşteriler, online alışverişlerinde siparişlerini teslim almak için esnaflardan oluşan Bukoli noktalarını tercih edebiliyorlar.

İngiltere Pazarındaki Operasyonlarını Güçlendirecek İngiltere Pazarındaki Operasyonlarını Güçlendirecek
Editör: Haber Merkezi