İletişim ve etkinlik platformu Vizyon 100 tarafından organize edilen ve Türkiye'deki üst düzey yöneticileri bir araya getiren "3. Dijital CEO ve Liderler Zirvesi" ilgiyle karşılandı.

"ADAPTASYON YETENEĞİ VE HIZLI KARAR ALABİLME ÖNE ÇIKIYOR"

Katılımcılarının büyük ölçüde Genel Müdür olmak üzere önemli kurumların Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcısı seviyesindeki üst düzeylerden oluştuğu etkinlikte, Covid-19 sonrasına rehberlik edecek anket sonuçları paylaşıldı.

Anket sonuçları ve etkinlik ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Platformun Kurucu Üyesi ve Dijital Stratejist Bülent Kutlu, "Zirve çok başarılı şekilde gerçekleşti. Üst düzeylerimizle zirve esnasında canlı olarak 2 anket yaptık. 200 üst düzey ankete katıldı. Görünen o ki pandemi sonrası dönemde şirketlerimizin çalışanlarının en az yüzde 30’u hibrit çalışma modeliyle çalışma hayatlarına devam edecek. Ayrıca yeni dönemde liderlik anlayışında en önemli 2 unsur adaptasyon yeteneği ve hızlı karar alabilme olarak öne çıkıyor." şeklinde konuştu.

ÖNDE GELEN İSİMLER KATILDI

Index Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve 2017-2018 Dönemi TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik’in şeref konuğu olarak katıldığı etkinlikte, Vmware Türkiye Direktörü Murat Mediçeler ve Lenovo Genel Müdürü Emre Hantaloğlu açılış konuşması gerçekleştirdiler.

Etkinliğe ayrıca, Getir Büyük CEO'su Çağlar Ergin, Eti Gıda CEO'su Hakan Polatoğlu, Peyman CEO'su Kaan Baral, Aras Kargo Genel Müdürü Utku Ayyarkın, İnoksan Yönetim Kurulu Başkanı Vehbi Varlık, Pegasus Hava Yoları Genel Müdürü Mehmet Nane, San Deco Yönetim Kurulu Başkanı Gülperi Odabaş gibi birbirinden önemli isimler katılım sağladı.

PANDEMİ SONRASINA IŞIK TUTAN KİTABI DAĞITILDI

Etkinlikte, Vizyon 100 platformunun 2021 yılı için beklediği gelişmelere ilişkin düşüncelerinin yayımlandığı ve 100'den fazla tepe yöneticinin görüşlerinin yer aldığı "Pandemi Sonrası Beş Yıl, 2021" başlıklı kitabı Türkçe ve İngilizce olarak dağıtıldı.

Aynı zamanda ücretsiz olarak dijitalde de yayınlanan kitapta, platform üyelerinin özel sayfalarda kendi perspektiflerinden düşüncelerini anlattıkları yazıların, Dijital CEO ve Dijital CxO sonuç raporlarının ve bazı girişimlerin tanıtım yazılarının olduğu bölümler de yer alıyor.