2022 yılında yurt dışındaki birçok fuarda kargo, lojistik ve wellness sektörüne yönelik Türkiye’de geliştirdiği yazılım ve diğer teknolojileri tanıtan Senkron Tech, 2022 yılında rekor bir büyüme göstererek ihracatını %302 oranında artırdı. Yurt dışı pazarına açılma stratejisini devam ettiren şirket, bu büyüme oranıyla ihracata dayalı büyüme vizyonunun sürdürülebilir olduğunu gösterdi.

MARKALARIYLA BÜYÜYOR

Senkron Tech markalarından, Türkiye’nin ilk site ve tesis yönetimi yazılımı Senyonet de %88 oranında büyürken Türkiye’nin ilk akıllı kargo dolabı olma özelliği taşıyan Kargopark ise pandeminin ardından daralan teslimat pazarına rağmen %24’lük bir büyüme kaydetti. Şirketin ihracat oranındaki artışta en önemli pay sahibi ise dünya çapında 400’den fazla tesisin kullandığı wellness yönetim yazılımı FLYBY oldu.

CRM’E YATIRIM YAPACAK

Gelecek yıl yapacakları yatırım ve çalışmalarla büyüme hacimlerini daha da artırmayı hedeflediklerini aktaran Senkron Tech CEO’su Erdal Özkan şunları söyledi: “Senkron Tech olarak kuruluşumuzdan bu yana ERP ve CRM markalarımızla özellikle kablo sektöründe önemli bir portföyümüz ve marka bilinirliğimiz var. Türkiye’de faaliyet gösteren kablo firmalarının büyük çoğunluğu bizim ERP sistemimizi kullanıyor. Bu yılki markalaşma stratejimiz doğrultusunda ERP ve CRM ürünlerimizi de Senkron ERP ve Senkron CRM olarak markalaştırdık. Bugüne kadar kablo sektöründe derinleştiğimiz bu ürünlerimizi, turizm sektöründeki bilgi birikimimizle birleştirerek özellikle turizm ve otelcilik sektöründe Senkron ERP ve Senkron CRM’i yaygınlaştırmayı planlıyoruz. Gelecek dönemde özellikle Senkron ERP ve Senkron CRM ile ilgili önemli çalışmaları hayata geçireceğiz. Dünyanın en hızlı büyüyen yazılım pazarı olan CRM’in 2025 yılına kadar 80 milyar doların üzerinde bir gelir yaratacağını yapılan araştırmalarda görüyoruz. Buna paralel olarak ERP sektöründe yapılan son pazar araştırmaları doğrultusunda sektörün, 2027 yılına kadar yaklaşık %10’luk bir büyüme oranı yakalamasını ve milyarlarca dolarlık devasa bir pazara dönüşmesini öngörüyoruz. 2008 yılında işletmelerin yalnızca %12’si bulut tabanlı CRM kullanırken bu rakam 2022 yılında %87’ye yükseldi. Senkron Tech olarak biz de oldukça hızlı şekilde büyüyen bu yazılım pazarında Senkron CRM ve Senkron ERP yazılımlarımızla gelecek dönemde adımızdan sıkça söz ettireceğiz.”

Dijital Çağda Madencilik: Verimlilikte Sürekli İyileşme Dijital Çağda Madencilik: Verimlilikte Sürekli İyileşme
Editör: Haber Merkezi