1978 yılından bu yana faaliyet gösteren ve bugün 43 ülkede 13 grup şirketi, 14 bayi ve distribütörlükle çalışmalarını sürdüren Polat Makina, doğanın izlerini sanayiye taşıyan sıradışı bir kampanyaya imza atıyor. Kozmetik, ilaç, zeytinyağı, yiyecek ve içecek, süt ve süt ürünleri, çevre ve atık su gibi çeşitli sektörlerin yanı sıra diğer tüm kimyasal ve endüstriyel sektörler için santrifüj ve ekstraksiyon teknolojileri geliştiren şirket, ekipmanlarının uyumunun tabiat ile kesiştiği noktaları “Ahengi Keşfet” kampanyası ile kitlelere duyuracak.

Şirketlerin Hızlı Hareket Etmeleri Gerekiyor Şirketlerin Hızlı Hareket Etmeleri Gerekiyor

AHENGİ KEŞFET KAMPANYASI SANAYİ SEKTÖRÜNE PERSPEKTİF KAZANDIRACAK

Yarım asra yakın süredir makine sektörünün lider kuruluşlarından olan Polat Makina, hayata geçireceği kampanya ile yaşamın farklı döngülerine odaklanarak, makinelerin işlevlerini doğanın işleyişi ve estetiğiyle uyumluyor. Endüstrinin bir parçası olarak oldukça mekanik ve teknik bir şirket gibi algılandıklarını söyleyen Polat Makina Marka ve Pazarlama Müdürü Aysu Sağdıç, aslında ana faaliyetlerinin hayatın akışındaki uyumu bulmak olduğunu, santrifüj ve ekstraksiyon sistemlerinin temel prensiplerine de tıpkı doğada olduğu gibi kusursuz bir uyum ve matematik içinde çalıştıklarını ve imza attıkları kampanya ile daha geniş bir kitleye bu hikâyeyi anlatmak istediklerini vurguluyor. 

"DENENMEMİŞİ DENEMEK İSTEDİK"

Hayatın farklı verileri ele alındığında belki de sanat ve estetikle en son eşleştirilecek şeyin bir makine olacağını söyleyen Aysu Sağdıç; “Bizi de harekete geçiren ve denenmemişi denemeye iten temel motivasyon bu oldu. Doğanın kendi içindeki matematiğinin ne denli kusursuz bir şekilde işlediği bilincini kurum kültürümüzün parçası haline getiren bir şirket olarak, aslında ekipmanlarımızı her zaman bu yaklaşım çerçevesinde geliştiriyorduk. Sadece bunu anlatmak için daha özel bir yol bulmak istedik. Polat Makina olarak ekipmanlarımızla firmaların doğadan elde edilen maddeleri ayırarak istenilen ürünü elde etmelerine yardımcı oluyoruz. Burada kullanılan ekipmanlarımızın temel prensipleri ise neredeyse doğanın işleyişi ile birebir aynı. Denge, matematik, fayda, uyum ve hatta estetik konusunda kesişen ve birbirini besleyen çok nokta var. Hayata dokunan işler yaparken hayatın içinden benzerlikler bulmak da kolay oldu. Yüzlerce yıllık ağaçlardan elde edilen zeytinin şifa kaynağı olan zeytinyağına dönüşmesi, kirli olduğunu düşündüğümüz suyun yeniden kullanılabilecek temiz suya dönüştürülmesi ve biyoenerjide kullanılabilecek değerli bileşenler içeren çamurun susuzlaştırılması gibi birçok hayati konuya odaklandık. Üretimin meyvelerin ve çeşitli yiyeceklerin soframıza gelene kadar geçirdiği sürece, renklerin sevdiğimiz güzel bitkilerden elde edilmesi hikâyesine, kısacası doğanın bize verdiği tüm bu güzelliklere baktık ve kusursuz bir uyum gördük. Yaptığımız işin özünü tabiata ektik ve sonuç olarak ortaya Ahengi Keşfet kampanyası çıktı” şeklinde konuştu.

Editör: Haber Merkezi