PepsiCo Türkiye, “Daha Hızlı”, “Daha Güçlü” ve “Daha İyi” stratejisi uyarınca Ticari Fonksiyonlar Liderlik ekibinde gerçekleştirdiği değişikliklerle, büyümeyi destekleyecek operasyon modelindeki dönüşümün ilk adımını attı.aşamasını devreye soktu.

Evrim Şen, Satış Başkan Yardımcısı oldu

Bu dönüşüm bağlamında, Satış Strateji, Geleneksel Ticaret İçecek, Geleneksel Ticaret Yiyecek, Organize Ticaret ve Yerinde Tüketim kanallarının tek bir lider altında toplanacağı Çok Kanallı Satış organizasyonu kuruldu. Bu yeni yapılanmayla beraber Ticari Kıdemli Direktör olarak çalışmakta olan Evrim Şen, 1 Ağustos tarihi itibariyle Satış Başkan Yardımcısı görevine getirildi. İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra Ashridge Business School’da Stratejik Pazarlama programını bitiren Evrim Şen, PepsiCo bünyesine 2012 senesinde, İngiltere Pazarlama Direktörü olarak katıldı. Son olarak PepsiCo Türkiye Kıdemli Ticari Direktör görevini icra eden Evrim Şen, şirketteki kariyeri süresince Rusya, Türkiye, Polonya gibi önemli pazarları kapsayan Doğu Avrupa Bölgesi’nde farklı pazarlama görevlerini yürüttü. Şen, yeni görevinde şirketin büyümesini destekleyecek satış operasyonlarına öncülük edecek.

Sezer Ulaşer, Ticari Operasyonlar Kıdemli Direktörü oldu

PepsiCo Türkiye, operasyon modelindeki dönüşümün bir parçası olarak Çok Kanallı Satış ekibine destek vermek amacıyla Ticari Operasyonlar organizasyonu kurdu. Bu yeni yapılanma çerçevesinde, daha önce Geleneksel Kanal Kıdemli Satış Direktörü olarak görev yapmakta olan Sezer Ulaşer, Ticari Operasyonlar Kıdemli Direktörü görevine getirildi. Ulaşer yeni görevinde satış planlama, ticari pazarlama, Pazara Açılma (Go-to-Market) operasyonları ve organizasyonel yetkinlik gibi konulara odaklanan bir ekibi yönetecek. Uludağ Üniversitesi İşletme bölümünü mezunu olan Sezer Ulaşer, PepsiCo Türkiye bünyesine 2004 yılında Proje Sorumlusu olarak katıldı. Merkez ofiste Satış Operasyon alanında çalıştıktan sonra sırasıyla Bölge Müdürlüğü ve Satış Müdürlüğü gibi önemli sorumluluklar üstlendi. Sonrasında tekrar merkez ofise dönerek Strateji tarafında çalışan Ulaşer, 2014 senesinde ise Türkiye içecek Satış Direktörü olarak görev yapmaya başladı. Sezer Ulaşer, 2018 senesinden beri hem Yiyecek hem de İçecek kategorilerinden sorumlu Kıdemli Satış Direktörü olarak çalışmaktaydı.

Gizem Turan Pazar, Strateji, İçgörü, ve Dijital Kıdemli Direktörü oldu

PepsiCo’da yaşanan dönüşüm uyarnca, sürdürülebilir büyüme sağlayabilmek için stratejik gelişim planlarına odaklanabilmek adına da bazı adımlar atıldı. Bu organizasyon çerçevesinde, geçmişte Araştırma ve Satış Strateji Kıdemli Direktörü olarak çalışan Gizem Turan Pazar, Strateji, İçgörü ve Dijital Kıdemli Direktörü görevine getirildi. Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümüni bitirmesinin ardından ODTÜ Psikoloji Bölümünde Sosyal Psikoloji yüksek lisansını bitiren Pazar, Northwestern Universitesi Kellogg School of Management’tan da MBA derecesine sahip. 2011 senesinde PepsiCo Türkiye bünyesine Şekerleme Kategorisi Pazarlama Müdürü olarak katılan Pazar, Family Fun ve Şekerleme Kategorisi Pazarlama Müdürü ve Yiyecek Pazarlama Kıdemli Müdürü pozisyonlarının ardından 2017-2019 seneleri arasında PepsiCo Türkiye’nin dönüşüm ajandasına liderlik etmişti.