Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Henkel CEO’su Carsten Knobel, “Global anlamda yaşadığımız çok zorlu koşullara rağmen ilk altı aylık satış performansımızı beklentilerimizin üzerindeki bir noktaya taşıdık. Kârımız 2022 mali yılı içerisinde grup hedefimize uygun olarak gelişti. Bu gelişmeye paralel olarak tüm yıla ait hedeflerimizi de yükselttik. VFÖK marjı ve imtiyazlı hisse senedi başına kârlılık konusundaki hedefimizi teyit ettik. Amacımıza yönelik şekilde büyüme stratejimizi sürekli geliştiriyoruz. 2022 yılının ilk altı aylık döneminde uygulama konusunda önemli bir ilerleme sağladık. Bunu dünya çapındaki tüm çalışanlarımızın güçlü bağlılığı ile gerçekleştirdik. Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimimizle; mobilite, bağlanabilirlik ve sürdürülebilirlik gibi geleceğin trendlerine odaklanarak yenilikçi çözümler sunan global bir lideriz. Çamaşır & Ev Bakım ve Beauty Care tüketici iş birimlerini birleştirerek, yaklaşık 10 milyar Euro değerinde satışla çok kategorili tek bir platform kuruyoruz” dedi.
HENKEL, 2022 İÇİN SATIŞ HEDEFİNİ YÜKSELTTİ
Henkel, 2022'nin ilk yarısında Grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 10,9 milyar Euro'ya çıkardı. Bu gelişme ile birlikte Henkel, 2022 mali yılına ilişkin organik satış büyüme hedefini yüzde 4,,6 ile 6,5 aralığında yükseltti.
Bunlar da ilginizi çekebilir