Türkiye’nin önde gelen elektrikli araç şarj istasyonu markaları Estasyon, Ovolt ve Sharz.net, güçlerini birleştirme kararı aldı. Daha önce Estasyon ve Sharz.net, şarj ağlarının ortak kullanıma açılması üzerine stratejik bir iş birliğine gitmişlerdi. Ovolt’un Sharz.net ile birleşmesiyle bu iş birliği şimdi daha geniş bir alana yayıldı.

Bor Holding Genel Merkezi’nde düzenlenen törenle hayata geçirilen bu stratejik iş birliği kapsamında Estasyon, Ovolt ve Sharz.net’in Türkiye genelinde sunduğu şarj ağı toplamda 49 şehirde 339 istasyon 522 ünite ve 650 sokete ulaştı. İş birliği sayesinde elektrikli araç kullanıcıları, her üç firmanın geniş şarj ağından faydalanarak daha erişilebilir ve esnek bir şarj deneyimi yaşayabilecek.

Avrupa Birliği ülkelerinde yaygın olarak görülen “ortak kullanımlı şarj istasyonları” modeline uygun olarak gerçekleştirilen bu anlaşma, Türkiye’de elektrikli araç kullanıcılarına daha geniş kapsamlı bir hizmet sunacak.

ŞARJ NOKTALARINA HIZLI VE KOLAY ERİŞİM

OPET'in Marka Değeri 154 Milyon Dolar Oldu
OPET'in Marka Değeri 154 Milyon Dolar Oldu
İçeriği Görüntüle

Estasyon Yönetim Kurulu Üyesi Murat Timur, konuya ilişkin açıklamasında, “Elektrikli araç kullanıcılarının en önemli beklentilerinden birinin, şarj noktalarına hızlı ve kolay erişim sağlayabilmek olduğunu biliyoruz. Biz de bu iş birliğiyle, Türkiye genelinde çok daha geniş bir şarj ağına erişim imkanı sağlıyoruz. Ortaklaşa attığımız bu adım, yalnızca şirketlerimizin değil, Türkiye’nin elektrikli mobilite ekosisteminin de gelişimine önemli katkı sunacak ve elektrikli araç sahiplerinin şarj stresini azaltacak.” dedi.

Ovolt&Sharz.net Genel Müdürü Hakan Koca ise, “Elektrikli araç sahipleri için kuşkusuz en önemli husus, yaygın şarj istasyonu ağı yapısı ve istasyonlara kolay ve konforlu erişim. Yeni iş birliğimiz ile ülkemizdeki e-mobilite ekosistemine katma değer sağlarken kullanıcıların hayatını kolaylaştıracağız. Yenilikçi adımlarla sektörümüze yön vermeye devam edeceğiz.” açıklamasını yaptı.