"300 ÇALIŞANIMIZ VE 65 BİN M²'LİK AYLIK ÜRETİM KAPASİTEMİZ MEVCUT"
Bize şirketinizin yapılanmasını (ürün çeşitleri, yıllık üretim/satış kapasitesi, çalışan sayısı vs) ve yakın dönem iş gündemini anlatır mısınız?
Orge Grup çatısı altındaki Themore Concept markamız; her güçlü marka hikâyesi gibi arka planda baba mesleğinin değerini taşıyor. Orge Grup A.Ş.’nin 2019 yılında artan gücünü sektördeki 38 yıllık tecrübesi ile birleştirerek, ismi, sloganı ve eşsiz ürün çeşitliliği ile Themore Concept markasını yarattık. Themore Concept olarak Aydın Efeler ilçesinde 17 bin metrekarelik kapalı alanda, tam otomasyona sahip seri imalat yöntemini kullanarak ve tümüyle CNC makine parkuru ile mutfak, banyo, kapı, dolap, gardırop ve dekorasyon ürünleri üretiyoruz. Alanımızda mutfak, banyo, kapı, vestiyer, dolap, ray dolap, dekorasyon ürünlerini tek çatı altında toplayan, daha fazla hizmet daha fazla ürün çeşitliliği sunan tek lider markayız. Daha önce ORGE markası ile sektörel deneyimini her geçen dönem artıran firmamızın, marka lansmanını 2019 yılında UNICERA İstanbul Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda gerçekleştirdik. Yeni dönemde, 300 çalışanımız ve 65 bin metrekarelik aylık üretim kapasitemiz mevcut.
"EN SON OLARAK DÜŞEY FUGALI SWEN VE AREL SLİM (İNCE ÇERÇEVELİ) MODELİ PORTFÖYÜMÜZE EKLEDİK"
2022 yılında sunmuş olduğunuz yeni ürünler hangileri? Mekânlara kattığı hangi özellikleriyle öne çıkıyor?
2022 yılında daha çok konsept modellere öncelik verdik. Mutfak- banyo- kapı- vestiyer ve giyinme odası, TV ünitesi, yatak başı gibi tüm sabit mobilya ürünlerinde müşterilere tam bir konsept sunuyoruz. 2022 yılında en son olarak düşey fugalı Swen ve Arel Slim (ince çerçeveli) modeli portföyümüze ekledik.
"SEKTÖRDE BAKANLIK ONAYLI İLK AR-GE MERKEZİNİ KURDUK"
Ürün kalite belgeleriniz ve Ar-Ge çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?
Mutfak, banyo ve kapı sektöründe; Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca onaylanan Türkiye genelindeki ilk Ar-Ge merkezini kurduk. Kalite anlayışımız doğrultusunda bütün ISO belgelerine sahibiz. Bunlar; 9001-45001-10002-14001’dir. Araştırmacı, teknisyen ve destek personellerimizle tam zamanlı ve yarı zamanlı olarak 26 Ar-Ge merkezi çalışanıyla yenilikçi fikirler sunmayı, sektöre ve firmaya kazanımlar sağlamayı amaçlıyoruz. Özgün, ergonomik, kullanışlı ve kaliteli ürünler tasarlamayı misyon ediniyoruz. Tasarımlarımızı, şeffaf fiyat politikası ve sürekli iyileşen üretim teknolojimizle ulusal ve uluslararası platformlarda tüm kullanıcılara tek elden ulaştırmaya, satış sonrası hizmet politikamızı sürekli geliştirerek müşteri memnuniyetini kalıcı kılmaya odaklanıyoruz.
"BAŞARILI ÖĞRENCİLERE İŞ GARANTİSİ SUNUYORUZ"
Okul-Sanayi İş birliği kapsamında çalışmalarınız var mı?
Okul-Sanayi iş birliği kapsamında çok yoğun çalışıyoruz. Şuan 3 okul ile protokol yapılmış durumda. Staj ve iş imkânı hareketliliği ile bilimsel iş birliği imkânlarını artırmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi ve Efeler Mimar Sinan Mesleksel ve Teknik Anadolu Lisesi ile protokol imzaladık, ikili mutabakat çerçevesinde akademik iş birliği, ihtisaslaşma alanında bilgi ve düzgün uygulama paylaşımları yapmayı amaçlıyoruz. Meslek Lisesi Atölye dersleri fabrikamızda yapılmaktadır. Başarılı öğrencilere iş garantisi sunuyoruz.
"2025 YILINA KADAR YURT İÇİNDE 45 SATIŞ MAĞAZASINA ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ"
2023 yılı için hedeflerinizi anlatır mısınız?
Biz uzun dönemli planlamalar yapan bir firmayız. Artık yerel bir marka olmaktan, ulusal hatta uluslararası bir marka olma yolunda hedeflerimizi belirledik. 2025 yılı sonunda yurt içinde pazar lideri olma hedefimiz var. Yıllar bazında yapılanma ve yayılma stratejilerimiz; hem yatırım (Makine, İnsan Kaynağı, Pazarlama) hem de dağıtım kanalı olarak belirlenmiş durumda. Tüm çalışanlar olarak bu hedeflere odaklanmış durumdayız. 2023 yılı hedeflerimizden bahsedecek olursam; bu dönemde hâlihazırda Fransa, Pakistan, Makedonya ve Umman’ın bulunduğu ihracat büyüme hedeflerimize devam ediyor olacağız. Yurt içinde 10 adet, yurt dışında 4 yeni bayilik hedefliyoruz. İhracat kapasitemizi artırma ve global pazarda başarılı çalışmalara imza atma stratejimizle birlikte 2025 yılına kadar yurt içinde 45 satış mağazası, yurt dışında ise hedef ülkelerde 15 satış mağazasına ulaşmayı amaçlıyoruz.